Опубликован 2021-04-20

MAKTABGACHA TA’LIM MUASSASALARIDA IQTISODIY TARBIYA BERISHDA SHARQ MUTAFAKKIRLARI FIKRLARIDAN FOYDALANISH XUSUSIYATLARI

Аннотация


Maqolada maktabgacha ta’lim muassasalarida iqtisodiy tarbiya berishda sharq mutafakkirlari fikrlaridan foydalanish ahamiyati yoritilgan.

Как цитировать


Abdullayeva Maryambibi Jumaniyazovna, A. M. J. (2021). MAKTABGACHA TA’LIM MUASSASALARIDA IQTISODIY TARBIYA BERISHDA SHARQ MUTAFAKKIRLARI FIKRLARIDAN FOYDALANISH XUSUSIYATLARI. Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(5). извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/1278

Библиографические ссылки


Danilov M.A. K voprosu o metodax obucheniya v sovetskoy shkole. – Sovetskaya pedagogika, 2005, №10.

Raykov B.Ye. Obshaya metodika yestestvoznaniya. – M., 2011.

Kupisevich Ch. Osnovi obshey didaktiki. M., 2012.

https://doi.org/10.37547/tajssei/Volume02Issue12-17

Yusupov O.N. Cognitive semantics in context. Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe 7 (2), 84-87.

Юсупов О.Н. Ўзбек адабиётининг инглиз тилидаги таржималарининг лингвокогнитив тадқиқи. Сўз санъати халқаро журнали. 3 сон, 3 жилд. Б.102-105.

Юсупов О.Н. O’zbek poeziya namunalari tarjimasining ingliz tilidagi interpretatsiyasi. Тошкент давлат педагогика университети илмий ахборатлари. 3 жилд, 19 сон, - ТДПУ, 2019. Б.146-150.

Юсупов О.Н. Анализ проблемы стиля в художественном переводе. The Way of Science, 94. 2014.

Юсупов О.Н. Бадиий матннинг лингвокогнитив хусусиятлари. Тошкент давлат педагогика университети илмий ахборатлари, 1 (10), 35 - 37. 2017.

Юсупов О.Н. Специфика художественного перевода. Наука и Мир 2 (3), 170 - 172. 2014.

О.Н. Юсупов. Pride of Uzbek nation. The Way of Science 9 (31), 80-81

ОН Юсупов. Чет тили дарсларида таржима муқобиллигини яратиш асосида тилни ривожлантириш. Тил ва адабиёт таълими 2 (2), 96-99

О.Н. Юсупов. Стилистика. I том, Ташкент, ТДПУ, 2017. 320 стр.

О.Н. Юсупов. Лексикология. I том, Ташкент, ТДПУ, 2017. 344 стр.

O.Yusupov, I.Mirzaeva, A.Mukhamedaminov, D.Shigabutdinova, S.Nazarov, U.Muradov, T.Toshpulatov, Sh.Fayziev, Sh.Fayziev. Phraseological Units with Colour Designation Component as a Means of Reflecting the Self-Consciousness of the English People. LINGUISTICA ANTVERPIENSIA, 2021. P. 719-731

Yusupov O.N. Subtleties Of Literary Translation. İlköğretim Online (IOO) - Elementary Education Online 4 (4), 1987-1991

Shakhnoza, U. (2021). Semantic and pragmatic aspects of motion modifiers in discourse. European Journal of Molecular & Clinical Medicine, 8(1), 695-703.

Sadikova, S. (2020). THE PECULIARITIES OF NARRATIVE MANNER “STREAM OF CONSCIOUSNESS” OF FAULKNER'S NOVEL" THE SOUND AND THE FURY". Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). INGLIZ TILINI BOSHQA FANNLAR ORQALI O'QITISH. XORIJIY TILNI ORGANUVCHI O'QUVCHILARI UCHUN O'QITISH, O'RGANISH VA BAHOLASH. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). Смысл жизни отражённые в произведениях Уильям Фолкнер. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). МУСТАКДЛ ИШЛАРНИ ТАИЖИЛ ЦИЛИШ ЖАРАЁНИГА ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВ: ТАСНИФ ВА TAXJWUI. Архив Научных Публикаций JSPI.

Sadikova, S. (2020). Роль литературы в процессе обучения и воспитании здравосмыслещего поколения. Архив Научных Публикаций JSPI.

Авторы


Abdullayeva Maryambibi Jumaniyazovna Abdullayeva Maryambibi Jumaniyazovna

Chirchik State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

iqtisod, tarbiya, ta’lim, mutafakkirlar, maktabgacha ta’lim muassasa, tabiat, vatanparvar, bolalar

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Powered by I-Edu Group