Аннотация
Ushbu maqolani umumta’lim maktablarida matematika fanining “Algebraik tengliklar, formulalar” mavzusini o’qitishning o’ziga xos xususiyatlari bo’yicha fikr mulohazalar yuritilgan. Dars jarayonida foydalanish mumkin bo’lgan interfaol usullardan “Jumlalarni matematik tilda yozing” o’yini metodlaridan namunalar keltirilgan.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Бобоева М.Н. Метод графического органайзера при изучении темы «Множества неотрицательных целых чисел». Проблемы науки. 63:4 (2021), С. 72-75.
Курбонов Г.Г. Интерактивные методы обучения аналитической геометрии: метод case stady. Наука, техника и образавания. 2020. №8(72). стр 44-47
Abilova G., Shanazarov K., Shanazarova S. ANYLOGIC DASTURIY TA’MINOTNING IMKONIYATLARI VA AFZALLIKLARI //Академические исследования в современной науке. – 2023. – Т. 2. – №. 17. – С. 147-149.
Абылова Г. Д. и др. ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ //QUALITY OF TEACHER EDUCATION UNDER MODERN CHALLENGES. – 2023. – Т. 1. – №. 1. – С. 423-426.
Авторы
Sevara Raxmonaliyeva
Jizzakh State Pedagogical University
Ключевые слова:
matematika fani, algebraik tengliklar, formulalar, dars jarayoniВыпуск
Раздел: Articles