Опубликован 2022-01-25

БОШЛАНҒИЧ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИГА ИНДИВИДУАЛ ЁНДАШУВНИ ТАДБИҚ ЭТИШНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ

Аннотация


Ушбу мақолада бошланғич таълим жараёнига индивидуал ёндашувни тадбиқ этишнинг ўзига хос жиҳатлари ҳақида фикр юритилган бўлиб, унда кичик мактаб ёшидаги ўқувчиларнинг ёшга оид ва психологик хусусиятлари, индивидуал ёндашувни тадбиқ этишда амал қилиниши керак бўлган педагогик шарт-шароитлар баён қилинган

Как цитировать


Haydarova, M. (2022). БОШЛАНҒИЧ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИГА ИНДИВИДУАЛ ЁНДАШУВНИ ТАДБИҚ ЭТИШНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ. Физико-технологического образование, 1(1). извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/4915

Библиографические ссылки


Педагогика: энциклопедия. II жилд. Tузувчилар: Жамоа.- Тошкент: «Ўзбекистон миллий энциклопедияси» Давлат илмий нашриёти. 2015, 368 б.

Мақсудов У.Қ. Бошланғич синф ўқувчиларида халқ оғзаки ижоди воситасида ижтимоий фаоллик кўникмаларини ривожлантиришнинг педагогик тизими// Пед. фан. бўйича фалсафа док (PhD).дисс. ... – Наманган, 2021. – 117 б.

XM Djamshitovna. The Didactic Potential of Modern Information Technologies in Achieving the Professional Competence of the Future Teacher// International Journal of Culture and Modernity 11, 201-204-бетлар.

XM Djamshitovna. Pedagogical Opportunities for Implementing an Individual Approach to the Primary Educational Process// International Journal of Culture and Modernity 11, 192-195-бетлар.

Хайдарова М.Д. Способы реализации индивидуального подхода к начальному образованию // European research. № 6(64), 2020. С. 71.

Хайдарова М.Д. Роль интеграции в школьном образовании // Педагогика и современность, 2013. № 4. С. 33-36.

Хайдарова М.Д. Интеграция уроков технологии с другими предметами // Теория и практика современной науки, 2019. № 5. С. 755-758.

Djamshidovna X.M. Mechanisms for implementing an individualized approach to primary education // European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol., 2020. Т. 8. № 1.

Хайдарова М.Д., Юлдашев Б. Н., Узбекистан Б. Информационные технологии в трудовом обучении школьников //teacher Namangan region, Norin district school № 40 Uzbekistan, Namangan city training of dialogical speech in the english language, 2019. С. 542.

XM Djamshitovna. Pedagogical Opportunities for Implementing an Individual Approach to the Initial Educational Process// European Journal of Life Safety and Stability (2660-9630) 12, 252-255

Orishev, J. (2021). Project for training professional skills for future teachers of technological education. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2021(2), 139-150.

Ismailov, T. J., Tagaev, X., Kholmatov, P. K., Yusupov, K. Y., & Alkarov, K. K. Orishev Zh. B Karimov OO (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.

Orishev, J. (2021). Технология дарсларида лойиҳали таълимдан фойдаланишнинг аҳамияти. Физико-технологического образование, (3).

Orisheva, Z., & Orishev, J. (2021). Servis xizmati fanini o’qitishda keys-stadi metodidan foydalanish. Физико-технологического образование, (5).

To'lqinova, L., & Orishev, J. (2021). Robototexnika-jamiyat taraqqiyoti asosi sifatida. Физико-технологического образование, 4(4).

Orishev, J. (2020). Глобаллашув даврида педагоглик масъулияти. Научно-просветительский журнал" Наставник, 1(1).

Оришев, Ж. Б. (2019). Олий таълим муассасаларида инновацион таълим технологияларидан фойдаланишнинг имкониятлари. Интернаука, (43-2), 70-72.

Авторы


Malika Haydarova

Bukhara State University

Ключевые слова:

кичик мактаб ёшидаги ўқувчи, индивидуал ёндашув, ўйинга мойиллик, жисмоний, психологик, ижтимоий ривожланиш
Powered by I-Edu Group