Опубликован 2024-05-05

MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARDA TA’LIM SIFATI SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA NUTQ FUNKSIYASI VA SHAKLLARINING RIVOJLANISH O’RNI VA XUSUSIYATLARI

Аннотация


Mazkur maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda nutq funksiyasi va shakillarini o‘rganishda proektiv metodikalardan foydalanish masalalari bayon etilgan.

Как цитировать


Yusupova, B. (2024). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARDA TA’LIM SIFATI SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA NUTQ FUNKSIYASI VA SHAKLLARINING RIVOJLANISH O’RNI VA XUSUSIYATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 364-367. извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9878

Библиографические ссылки


Babayeva D. R. Nutq o‘stirish nazariyasi va metodikasi.T;- 2017.

Nishanova Z., Qurbonova Z., Abdiev S. Psixodiagnostika va eksperemental psixologiya. T; - 3. Nishanova Z.T., Kamilova N.G., Abdullayeva D.U., Xolnazarova M.X. Rivojlanish psixologiyasi va Pedogogik psixologiya. T; - 2018

Norbosheva M.O. Maktabgacha ta’limda psixodiagnostika Termiz, 2015

Norbosheva M.A. Bolalar psixologiyasi va psixodiagnostikasi. T.,2020

Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi. Toshkent-2019 yil

G‘oziyev E.,Samarova SH. Bolalar psixologiyasi T.,2012

Norbosheva, M. (2023). ИГРА КАК СРЕДСТВО ОВЛАДЕНИЯ НАЦИОНАЛЬНЫХ ЦЕННОСТЕЙ В ФОРМИРОВАНИИ ЛИЧНОСТИ РЕБЕНКА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(2). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8384

Norbosheva, M. (2022). МУЛОҚОТ ЖАРАЁНИДА МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛА ШАХСИНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК РИВОЖЛАНИШ ХУСУСИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/7459

Norbosheva, M. (2022). О ТЕХНИКЕ НАЧАЛА РАЗГОВОРА С КЛИЕНТОМ В ПСИХОЛОГИЧЕСКОМ КОНСУЛЬТИРОВАНИИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/7456

Авторы


Barchinoy Yusupova

Termiz State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

maktabgacha yosh, oilaviy munosabatlar, “men”, ota-onaga munosabat, nutq funksiyasi.
Powered by I-Edu Group