Опубликован 2024-05-06

BO‘LAJAK TARBIYACHILAR KASBIY XUSUSIYATLARINI SHAKLLANTIRISHNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Аннотация


Maktabgacha talim alohida vazirlik sifatida tashkil qilinganligi yosh avlod tarbiyasining eng quyi pog‘onasiga naqadar katta etibor berilayotganligiga yaqqol misol bo‘la oladi. Jumladan O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2016-yil 29-dekabrdagi “2017-2021 yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish choratadbirlari to‘g‘risida”gi[1], O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi 2019-yil-10 maydagi PQ-4312/3106-sonli qarori PQ-2707- sonli qarori, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 30-sentabrdagi “Maktabgacha ta’lim tizimi boshqaruvini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” PF-5198- sonli Farmoni, ushbu tizmni yanada rivojlantirish bo‘yicha umumiy kompleks chora-tadbirlarni o‘zida qamrab oladi.

 

[1] Lex.uz malumotlaari asosida

Как цитировать


Turopova, M. (2024). BO‘LAJAK TARBIYACHILAR KASBIY XUSUSIYATLARINI SHAKLLANTIRISHNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 573-577. извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9933

Библиографические ссылки


O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2016 yil 29 dekabrdagi «2017-2021 yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi PQ2707- sonli qarori.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 22 dekabrdagi “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning Davlat standartini tasdiqlash to‘g‘risida” 802-son Qarori qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 23.12.2020 y.,09/20/802/1658-son

“Ilk qadam” maktabgacha ta’lim tashkilotlarining Davlat o‘quv dasturi. “Ilk qadam” maktabgacha ta’lim muassasasining Davlat o‘quv dasturi BMTning Bolalar jamg‘armasi YUNISEFning O‘zbekistondagi vakolatxonasi texnik ko‘magi yordamida yaratildi va nashr etildi. T.: 2018. 5. Muslimov N, Usmonboyeva M, Pedagogik kompetentlilik va kreativlik asoslari” moduli bo‘yicha o‘quv-uslubiy qo‘llanma. Toshkent 2015, 120- bet.

А.В. Запорожец. Избранные психологические труды. –М.: Педагогика, 2016. - 239 с.

Nishonova Z., Alimova G. Bolalar psixologiyasi va o‘qitish metodikasi. –T., 2007. / Пер.с.англ. В.А.Островкого. М.: НТ Пресс, 2007,176c.

G‘oziev E.G‘., Jabborov A.J. Faoliyat va xulq-atvor motivatsiyasi.-T.: Universitet, 2003.-124

.

Powered by I-Edu Group