Опубликован 2024-05-08

IXSTISOSLASHGAN MAKTAB O‘QUVCHILARIDA EMOTSIONAL ZO‘RIQISH NAMOYON BO‘LISHIGA TA’SIR ETUVCHI PSIXOLOGIK OMILLAR

Аннотация


Maqolada ixstisoslashgan maktab o‘quvchilarida emotsional zo‘riqishlar namoyon bo‘lishining psixologik xususiyatlari haqida fikr boradi. Shuningdek, ixtisoslashgan maktab muassasalarining faoliyati, o‘quvchilarning yangi muhitga moslashishi, o‘quvchilar emotsional sohasidagi mummolar, o‘quv faoliyati bilan bog‘liq emotsional zo‘riqishlar va unga sabab bo‘luvchi omillar, emotsional-hissiy kechinmalar haqidagi ilmiy yondoshuvlar, emotsional zo‘riqishlarni bartaraf etishning psixologik chora tadbirlari, ta’lim-tarbiya sharoiti va shaxs intellektual imkoniyatlari kabi masalalar ham batafsil yoritilgan. 

Как цитировать


Sultanova, S. (2024). IXSTISOSLASHGAN MAKTAB O‘QUVCHILARIDA EMOTSIONAL ZO‘RIQISH NAMOYON BO‘LISHIGA TA’SIR ETUVCHI PSIXOLOGIK OMILLAR. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 786-791. извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9996

Библиографические ссылки


Алемаскин М.А. Воспитательная работа с подростками / М.А. Алемаскин. - М.: Знание, 2009. – 211 С.

Афанасьев В. Г. Социальная информация / В.Г. Афанасьев. - М.: Наука, 2016. – 208 c

Варламова Э.П. Жизненный путь как творческая активность. Психологические проблемы самореализации / Э.П. Варламова, Ю.Н. Михайлова // под ред. Л.А. Головей, Л.М. Коростылевой. - Спб., 1999. – С.37-50.

Дикая Л.Г., Махнач А.В. Отношение человека к неблагоприятным жизненным событиям и факторы эго формирования // Психол. журнал. 1996.№ 3.Т.17.С. 140-148.

Ильина C.Б. Эмоциональный опыт насилия и пограничная личностная организatsiя при расстройствах личности. Автореф. дис.канд. пс. наук / C.Б. Ильина. МГУ им. М.В. Ломоносова, факультет психологии. - М., 2000. – 24 с.

Прихожан А.М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная динамика. М.:Московский психолого-социальный институт; Воронеж: изд-во НПО «МОДЕК»), 2000 – 304 с.

Рейковский Я. Экспериментальная психология эмоций. - М.: ПРИНТ, 2012. –70 с.

Тьюбеинг Дональд А. Избегайте стрессовых ситуatsiй: пер. с англ. - М.: Медицина, 2003. – 144 с.

Ччмаритян С. С. Стресс и фрустрatsiя: возрастные аспекты: Автореф.дис. канд.психол.наук. Ереван, 1990 . – 14 с.

Якобсон П.М. Эмоциональная жизнь школьника. М., ВЛАДОС, вт. изд. 2011. – 291 с.

Powered by I-Edu Group