Это устаревшая версия, которая была опубликована 2024-12-02. Прочтите самую последнюю версию.
Abstract
Bugungi shiddat bilan rivojlanib borayotgan bir davrda bolalarni eski usulda oʻqitish unchalik katta samara bermasligi mumkin. Taʼlim jarayonlarini fan, texnologiya, muhandislik , sanʼat va matematika uygʻunligida tashkil qilish, oʻquvchilarda nazariy bilimlarni amaliyot bilan bogʻlaydi va jahon bozorida raqobatbardosh boʻlish uchun muhim koʻnikmalarni rivojlantiradi. Ushbu maqolada STEAM taʼlim texnologiyasini maktabgacha taʼlimda qoʻllashning meʼyoriy uslubiy asoslari tahlil qilinadi.
Как цитировать
ALIQULOVA, . S. . (2024). STEAM TAʼLIM TEXNOLOGIYASINI MAKTABGACHA TAʼLIMDA QOʻLLASHNING MEʼYORIY USLUBIY ASOSLARI . Maktabgacha taʼlim Jurnali, 1(Maktabgacha ta’lim). Retrieved from https://journal.jdpu.uz/index.php/presedu/article/view/10296
Authors
SEVINCH ALIQULOVA
JSPI
Keywords:
STEAM, innovatsiya, muhandislik, integratsiya, texnologiya, taʼlim, fan, sanʼat, interaktiv, intellektual, konstruktiv oʻyinlar, manipulatsiya, kreativlik.Версии
- 2024-12-02 (2)
- 2024-12-02 (1)
Issue
Section: Articles