Abstract
Ushbu maqolada maktabgacha ta'lim muassasalarida tarbiyalanuvchilarning mantiqiy tafakkurini takomillashtirish uchun qo‘llaniladigan psixologik usullar ko‘rib chiqiladi. Mantiqiy tafakkur - bolalarning dunyoqarashi, muammolarni hal qilish va qarorlar qabul qilish qobiliyatini rivojlantirishda muhim omil hisoblanadi. Maqolada bolalarning tafakkurini rivojlantirishga xizmat qiluvchi o‘yinlar, mashqlar, didaktik materiallar va interaktiv metodlar tahlil qilinadi. Shuningdek, bolalar mantiqiy tafakkurining turli aspektlari, shuningdek, psixologik yordam va pedagogik metodlar orqali uning rivojlanishiga qanday erishish mumkinligi muhokama qilinadi. Ushbu maqola maktabgacha yoshdagi bolalarda mantiqiy tafakkurni rivojlantirishning psixologik asosi, usullari va metodlariga oid ilmiy tadqiqotlar va amaliy maslahatlar taklif etadi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Akmalova, M. (2021). Maktabgacha ta’limni boshqarishda pedagogik xodimlar bilan ishlash tamoillari. Мактабгача таълим журнали.
Akmalova, M. (2021). Maktabgacha ta’limni boshqarishda pedagogik xodimlar bilan ishlash tamoillari. Мактабгача таълим журнали.
Akmalova, M. (2022). Maktabgacha taʼlim tashkiloti direktorining boshqaruv vazifalari. Мактабгача таълим журнали, 1(Preschool education journal).Talim–tarbiya jarayonini zamonaviy tashkil etishda tarbiyachining pedogogik mahorati.
M Akmalova - Мактабгача таълим журнали, 2021
Authors
Nasiba Sodikova
JSPI
Keywords:
Mantiqiy tafakkur, Psixologik usullar, Maktabgacha ta'lim, Tarbiyalanuvchilar, Bolalar rivoji, Pedagogik metodlar, Kognitiv rivojlanish, Didaktik materiallarВерсии
- 2024-12-18 (2)
- 2024-12-17 (1)
Issue
Section: Articles