Опубликован 2021-12-20

Texnologiya ta’limi darslarini STEAM ta’limiy yondashuv asosida tashkillashtirish masalalari

Аннотация


Ushbu ilmiy ishda ta’lim sohasiga STEAM ta’limiy yondashuvni tash killashtirishni, texnologiya  ta’limiga  STEAMni jalb qilish mezoni misolida keltirilgan

Как цитировать


Majidova, H., & Achilova, M. (2021). Texnologiya ta’limi darslarini STEAM ta’limiy yondashuv asosida tashkillashtirish masalalari . Физико-технологического образование, 7(7). извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/4500

Библиографические ссылки


Шарипов, Ш. С., & Абдураимов, Ш. С. (2018). Межотраслевая интеграция как форма обеспечения эффективности подготовки учителей профессиональногообразования. In Высшее и среднее профессиональное образование России в начале 21-го века: состояние, проблемы, перспективы развития (pp. 58-65).

Абдураимов, Ш. С. (2019). Обеспечение качества подготовки и занятости кадров. In Высшее и среднее профессиональное образование как основа профессиональной социализации обучающихся (pp. 194-198).

АБДУРАИМОВ, Ш. С. (2017). Интегрированное обучение в обеспечении качества подготовки учителей профессионального образования как научная проблема. in непрерывное профессиональное образование как фактор устойчивого развития инновационной экономики (pp. 109-112).

Шарипов, Ш. С., & Абдураимов, Ш. С. (2016). Интегративная деятельность в обеспечении качества подготовки учителей профессионального образования. in качество высшего и профессионального образования в постиндустриальную эпоху: сущность, обеспечение, проблемы (pp. 81-86).

Abduraimov, S. S. (2018). Inter-Branch Integration as Form Providing Effectiv Preparing Professional Education Teachers. Eastern European Scientific Journal, (6).

Abduraimov, S. S. (2017). Integrative Activities in Providing Quality of Training Teachers of Professional Education. Eastern European Scientific Journal, (1).

Orishev, J. (2021). Project for training professional skills for future teachers of technological education. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2021(2), 139-150.

Ismailov, T. J., Tagaev, X., Kholmatov, P. K., Yusupov, K. Y., & Alkarov, K. K. Orishev Zh. B Karimov OO (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.

Abdurahmonova, M., & Orishev, J. (2021). Ўқувчиларни касбий фаолиятга йўналтиришнинг педагогик шарт-шароитлари. Физико-технологического образование, 4(4).

Orishev, J. (2021). Технология дарсларида лойиҳали таълимдан фойдаланишнинг аҳамияти. Физико-технологического образование, (3).

Orisheva, Z., & Orishev, J. (2021). Servis xizmati fanini o’qitishda keys-stadi metodidan foydalanish. Физико-технологического образование, (5).

To'lqinova, L., & Orishev, J. (2021). Robototexnika-jamiyat taraqqiyoti asosi sifatida. Физико-технологического образование, 4(4).

Orishev, J. (2020). Глобаллашув даврида педагоглик масъулияти. Научно-просветительский журнал" Наставник, 1(1).

Оришев, Ж. Б. (2019). Олий таълим муассасаларида инновацион таълим технологияларидан фойдаланишнинг имкониятлари. Интернаука, (43-2), 70-72.

Тагаев, Х., Убайдуллаев, С., Алкаров, К. Х., & Оришев, Ж. Б. (2016). Повышение патентных знаний в процессе обучения. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1776-1780).

Убайдуллаев, С., Оришев, Ж. Б., & Ортиқова, О. Ш. (2019). Узлуксиз таълимда" дарсларда экологик танаффус" педагогик технологиясига асосланган электрон қўлланмаларни жорий этиш. Интернаука, (20-3), 62-63.

Тоғаев, Х., Худойбердиев, П., & Ортиқова, О. Ш. (2019). ТАЪЛИМДА ИЖОДИЙ ТАФАККУР ҲАРАКАТИ ПСИХОЛОГИК МОДЕЛИ. Научное знание современности, (3), 31-35.

Ортиқова, О. Ш., Шодиева, Ш. Ҳ., & Каримова, Л. Р. (2020). ЯНГИ ТЕХНИК МАСАЛАЛАР ЕЧИМИНИ ТОПИШНИНГ НОТИЗИМИЙ УСУЛИ. Научное знание современности, (10), 22-25.

Умаров, Р. Т., Ортиқова, О. Ш., & Умарова, Н. Р. (2020). ЁШЛАРДА СУВ РЕСУРСЛАРИДАН ОҚИЛОНА ФОЙДАЛАНИШ ТУШУНЧАЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ. Научное знание современности, (6), 49-52.

Тагаев, Х., Алкаров, К. Х., Артикова, О. Ш., & Мамаджанова, К. А. (2016). Патент-как ядро и стратегический шаг вперед к новым высотам технической и инженерной мысли. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1773-1776).

Ortiqova, O. (2021). AYOLLAR KIYIMLARINI YARATILISH TARIXIDAN. Физико-технологического образование, (5).

Ortiqova, O. (2021). AMALIY MASHG'ULOTLARNI ZAMON TALABI ASOSIDA TASHKIL QILISH. Физико-технологического образование, 4(4).

Nazirova, N., & Ortiqova, O. (2021). QUROQCHILIK SAN’ATINING RIVOJLANISHI. Физико-технологического образование, (5).

Авторы


Hurriyat Majidova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Muqaddas Achilova

Samarkand 62-school

Ключевые слова:

Self-Direkted (o‘zini boshqaruvchi), Motivated(Motivatsiya), ADAptive(Adaptatsiya), Resource-enriched(variator), Technological(texnologiya), SMART, Smart ta’lim konsepsiyasi- STK
Powered by I-Edu Group