Опубликован 2023-02-28

ODAM QOMATINI TASVIRLASH METODIKASINI TALABALARGA O’RGATISH

Аннотация


Tasvirlashda eng murakkab jarayonlardan biri odam gavdasini ishlashdr. Chunki bu jarayonda insonning ruhiy kechinmalari, yashash tarzi, butun hayoti uning kiyinishi, yurishi, holati, yuz tuzilishi vahokazolarda aks etadi. Bu esa ijodkordan yuqori darajadagi mahoeratni talab etadi. Bu maqolada odam gavdasini ishlash metdolari haqida qisqacha so’z yuritganmiz

Как цитировать


Nurnazarov, X. (2023). ODAM QOMATINI TASVIRLASH METODIKASINI TALABALARGA O’RGATISH. Физико-технологического образование, 1(1). извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/8301

Библиографические ссылки


Abdirasilov, N. Tolipov. Rangtasvir. -T.: “Bilim”, O’MKHTM. 2005.

B.Boymеtov, S. Abdirasilov. Chizmatasvir. –T.: G`ofur G`ulom-matbaa ijodiy uy. 2004.

B.Boymеtov. Portrеt qalamtasviri. -T.: Nizomiy nomli TDPU. 2001.

Maxmudov, A. (2022). CHIZMACHILIK DARSLARIDA ZАMONАVIY АXBOROT TEXNOLOGIYАLАRIDАN FOYDАLАNIB TА’LIM SАMАRАDORLIGINI OSHIRISH. Физико-технологического образование, 1(1).

Abdunabi, M. (2022). OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA CHIZMACHILIK FANINI O ‘QITISHNING DOLZARBLIGI. Finland International Scientific Journal of Education, Social Science & Humanities, 10(12), 840-844.

Maxmudov, A. (2022). Muhandislik grafikasi fanlarining boshqa fanlar bilan aloqadorligi va integratsiyasi. Физико-технологического образование, 1(1).

X.To'raqulov, J. Orishev РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ТАШКИЛ ЭТИШДАГИ ИМКОНИЯТЛАРИ // SAI. 2022. №B8.

Tўрақулов ХА, О. Ж. (2011). Лойихали таълим–таълим самарадорлиги гарови. Таълим тизимида ижтимоий-гуманитар фанлар. Илмий–услубий журнали. Тошкент, 3-4.

Orishev, J., & Achilov, S. (2022). METROLOGIK O'LCHOVLAR MAVZUSINI O’QITISHDA KEYSLAR VA MUAMMOLI TOPSHIRIQLAR. Физико-технологического образование, (6).

Авторы


Xudoyberdi Nurnazarov

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

odam qamati, odam gavdasi, qalamtasvir, ranglar, chegaralangan ranglar

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group