Опубликован 2023-06-14

РЕКЛАМА ФАОЛИЯТИДА ИСТЕЪМОЛЧИЛАР ДИҚҚАТ-ЭЪТИБОРИНИ ЖАЛБ ҚИЛИШИНИНГ ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ

Аннотация


Hozirgi kunda korxona, firma va korporatsiyalarning  ko‘proq foyda olishga harakat qilishlari mijozlarning diqqatini qanday qilib jalb qilishda reklama  imkonoyatlarini kuchaytirib yubordi. Bu borada iste`molchilar diqqat-e`tiborini jalb etishning psixologik xususiyatlari muhimdir

Как цитировать


Isaxanova, M. (2023). РЕКЛАМА ФАОЛИЯТИДА ИСТЕЪМОЛЧИЛАР ДИҚҚАТ-ЭЪТИБОРИНИ ЖАЛБ ҚИЛИШИНИНГ ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9150

Библиографические ссылки


https://ru.wikipedia.org/wiki/Экономика внимания.

Самадов А., Шарипов И. Реклама фаолиятини ташкил этиш. Ўқув қўлланма. -Т.: ТДИУ, 2013. –Б. 12.

Клоуда Ю. Экономика внимания: как завоевать клиента в информационном мире. https://startsmileagency.ru/blog/stati/ekonomika-vnimaniya-kak-zavoevat-klienta-v-informatsionnom-mire

Goldhaber M. (1997). The Attention Economy and the Net // First Monday. Vol. 2. No. 4. https://journals.uic.edu/ojs/index.php/fm/article/download/519/440.

Авторы


M. Isaxanova

Samarqand davlat universiteti

Ключевые слова:

iste’molchi, axborot, mijoz, sotuvchi, reklama
Powered by I-Edu Group