Опубликован 2024-05-06

TA’LIM MUASSASALARIDA ART-TERAPIYADAN FOYDALANISH

Аннотация


Art-terapiyaning asosan zamonaviy inson uchun jozibasi shundaki, bu usul asosan muloqot va o'zini ifoda etishning og'zaki bo'lmagan usulidan foydalanadi. Ijodkorlik jarayonida miyaning o'ng yarim shari faol ishtirok etadi. Hozirgi tsivilizatsiya asosan muloqotning og'zaki tizimidan va chap "mantiqiy" yarim shardan foydalanadi.

Как цитировать


Ne’matullayeva, S. (2024). TA’LIM MUASSASALARIDA ART-TERAPIYADAN FOYDALANISH. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 527-530. извлечено от https://journal.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9911

Библиографические ссылки


Неъматуллаева, С. (2020). Психология детей в возрасте 5-7 лет. Студенческий вестник, (5-1), 62-63.

Ne’matullayeva, S. (2022). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA O ‘YIN TERAPIYASINI QO’LLASHGA OID QARASHLAR. Science and innovation, 1(B4), 444-449.

Nematullaeva, S. (2023). DEVELOPING COMMUNICATION SKILLS IN PRESCHOOL CHILDREN THROUGH GAME THERAPY. Horizon: Journal of Humanity and Artificial Intelligence, 2(4), 86-88.

Ne’matullayeva, S. (2022). Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida oyin terapiyasini qo’llashda innovatsion usullar. O ‘zbekiston milliy universiteti xabarlari, 1(6).

Nematullaeva, S. (2023, April). The role of play therapy in a child's life. In Academic International Conference on Multi-Disciplinary Studies and Education (Vol. 1, No. 1, pp. 9-10).

Неъматуллаева, С. Х. (2023). Влияние Игровой Терапии В Формировании Личности Детей. Central Asian Journal of Literature, Philosophy and Culture, 4(2), 31-33.

Kizi, N. S. K. (2022). Use of Game Therapy in Preschool Educational Organizations.

Нематуллаева, С. (2023). Maktabgacha yoshdagi bolalarning shaxs sifatida kamolotida o’yin terapiyasining ahamiyati . Современные тенденции психологической службы в системе образования: теория и практика, 1(1), 43–46. извлечено от https://inlibrary.uz/index.php/psychological-service-education/article/view/23475

Ne’matullayeva, S. (2022). PERSPECTIVES ON THE USE OF PLAY THERAPY IN PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS. Science and Innovation, 1(4), 444-449.

Nematullaeva, S. (2023). THE ROLE OF THEORETICAL ANALYSIS IN THE DEVELOPMENT OF PLAY THERAPY. Models and methods in modern science, 2(11), 216-219

Неъматиллаева, С. (2023). ВОПРОСЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИГРОВОЙ ТЕРАПИИ В УСТРАНЕНИИ АГРЕССИИ. JOURNAL OF CHILD PSYCHOLOGY AND PSYCHIATRY, 6(5), 20-24.

NE’MATULLAYEVA, S. (2024). O ‘YIN TERAPIYASINING PSIXOLOGIK TARAQQIYOT YO ‘LI. Journal of Pedagogical and Psychological Studies, 2(2), 112-117.

Норбошева, М. А. (2023). КЛАССИФИКATSIЯ МОТИВОВ УЧЕНИЯ. Educational Research in Universal Sciences, 2(5), 255-258.

НОРБОШЕВА, М. А. (2020). Отражение Нatsiональных Ценностей В Нatsiональных Играх. ECLSS Online 2020b, 312.

Нарбашева, М. А. (2021). Развитие компетентности у педагога дошкольных образовательных организatsiй. Наука и образование сегодня, (7 (66)), 65-66.

Norbosheva, M. (2022). ПСИХОЛОГИК МАСЛАҲАТДА МИЖОЗ БИЛАН СУХБАТНИ БОШЛАШ ТЕХНИКАСИ ҲАҚИДА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6).

Norbosheva, M. (2023). ИГРА КАК СРЕДСТВО ОВЛАДЕНИЯ НAЦИОНАЛЬНЫХ ЦЕННОСТЕЙ В ФОРМИРОВАНИИ ЛИЧНОСТИ РЕБЕНКА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(2).

Norbosheva M. A. Analysis of kid's psychological development through national games. – 2021.

Powered by I-Edu Group